danas se nekako fino osjecam a i jucer sam…
za pocetak sam se naspavala ili bolje reci prespavala 13 sati…
potisnula sam sve lose misli, prestala sam razmisljati o ruznim stvarima koje su mi se desile u zadnje vrijeme, bar za sada je tako…
prestala sam razbijati glavu onim stvarima koje znam da ne mogu tek tako lako promijeniti… i to sam jednom konacno shvatila!
ne smeta mi ni sto se danas sprema kisa,
raduje me sto mi sutra starci dolaze! jedva cekam da ih vidim, da popijemo kafu, da odemo negdje na rucak, da se ispricamo…

cradle
puno toga a tako malo ...

39 komentara

  1. Babo moja 🙂 lepo se provedi sa roditeljima 🙂
    moj otac i maceha su odlucili da ipak ne odu sad u srbiju s nama… 😀 i ja cu da uzivam – al sama s momkom 😀
    Elem babo moja, htedoh ti reci da si super zemska…
    malo matora, al ipak ostala tinejdzerka u dusi 😛

  2. pogledah ti blog rad’ naslova 🙂

    .. inace jedne od drazih mi pjesama, koja je dozivjela kolko znam cak 3 izuzetno ispjesne izvedbe 🙂

    . samo mi nije jasno jel cradle vezano za cradle of filth (sorry, imas puno tih darkerskih slikica :)), il za naziv pjesme koji je postavljen?

Komentariši